titel en blogpagina verwijderen

• Onbekend's avatar

Ik heb als theme jobify. Op de demo zag ik dat je een titel met ondertitel kunt maken. De titel lukt wel (al zou ik de tweede naam in een kleinere tekst willen, wat niet lukt) en ook al staat ondertitel aangevinkt…….hij komt niet in beeld.

Tevens is de beginpagina van Jobify met een blog. Die pagina moet eraf. Ik kan de tekst aanpassen en foto’s invoegen, maar dat wordt BLOG…..grrrrrr

Iemand ervaring met Jobify?

groet Renate

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Je blog aangeroepen via krac.nl blijkt niet te worden gehost op WordPress.com

Je website is niet gehost op WordPress.com, maar het is een WordPress.org zelf gehoste WordPress.org site. Wij kunnen alleen ondersteuning geven voor sites gehost op WordPress.com.

Hier kan je meer lezen over de verschillen tussen WordPress.com en WordPress.org.

Als je vergeten bent om je website link te plaatsen. Reageer hier dan op en laat ons je website link weten zodat we je verder kunnen helpen.

Dit is een geautomatiseerd bericht.

• Het onderwerp ‘titel en blogpagina verwijderen’ is gesloten voor nieuwe reacties.