Toevoegen formulier voor inschrijven nieuwsbrief?
-
Hoe en waar kan ik een contactformulier voor het inschrijven voor een nieuwsbrief toevoegen? Via de widget ‘tekst’ werkt het niet, dan verschijnt de link in beeld. Zo werkt follow op twitter en facebook ook nog steeds niet, geen idee wat ik fout doe. het lijkt zo simpel als ik de stappen volg.
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
@machteldsikkema: Als je eigen code op wilt nemen voor een nieuws brief in een tekst widget, dan mag die alleen uit HTML code bestaan. Op WordPress.com kun je geen javascript formulieren gebruiken.
Je kunt op je blog wel mensen laten inschrijven op de blog. Kies daarvoor Weergave -> Widgets -> Volg Blog widget in je zijmenu slepen en eventueel de teksten aanpassen.
-
Dag herbie59, bedankt voor je reactie maar ik krijg het niet voor elkaar terwijl het allemaal zo simpel lijkt. Knippen/plakken, maar toch werkt het niet. Denk dat ik er maar mee ophoud en een website ga nemen met meer mogelijkheden. Hier heb ik niets aan, kost een hoop tijd en ergernis en het leidt tot niets.
- Het onderwerp ‘Toevoegen formulier voor inschrijven nieuwsbrief?’ is gesloten voor nieuwe reacties.