transfer domein

• Onbekend's avatar

Waarom duurt het 56 dagen voordat mijn domein kan worden overgedragen aan wordpress? Is hier geen snellere manier voor? Wil graag asap mijn wordpress url naar mijn domein overzetten. Of moet ik dan mijn domein toewijzen? Dan moet ik een abonnement nemen welke ik niet wil .. snap er niet zoveel van allemaal. Kan iemand mij helpen? :)

• Onbekend's avatar

Nadat een domein geregistreerd of verhuisd is, kan het domein binnen de eerste 60 dagen niet worden verhuisd. Dit is een regulatie van de ICANN (Internet Corporation for Assigned Names and Numbers). I.p.v. het domein op dit moment te verhuizen zou je ook het domein met je site kunnen koppelen. Wil je je domein naar WordPress.com te verhuizen of van WordPress.com naar een andere partij verhuizen?

• Onbekend's avatar

Hoi Niels,

Dank voor je reactie. Ik denk dat ik het domein naar WordPress wil verhuizen, volgens mij is dat de goedkoopste optie. Dan zit ik dus met de 60 dagen als ik het goed begrijp. Wel jammer , maar ja het is waarschijnlijk niet anders :)

Groetjes!

• Onbekend's avatar

Zoals ik al eerder zij, nadat een domein geregistreerd of verhuisd is, kan het domein binnen de eerste 60 dagen niet worden verhuisd. Mocht je je domein recent geregistreerd hebben, dan zou je deze op dit moment nier kunnen verhuizen. Dit kan pas nadat het domein 60 dagen oud is.

• Het onderwerp ‘transfer domein’ is gesloten voor nieuwe reacties.