Typen van aanhalingstekens, kleuren geven aan letters, raar effect in browser pagina

• Onbekend's avatar

Tot voor kort kon ik zonder problemen de aanhalingstekens ‘ en ‘ typen, ook in dit contactscherm(!). Nu moet ik de toetsen van deze aanhalingstekens langere tijd ingedrukt houden. Er komen dan rijen van tekens in beeld (”””””””’ of ””””””””) waarvan ik er de nodige moet deleten voor het juiste resultaat.
    Tot voor kort was het kleur geven aan letters een aparte keuze-optie. In het nieuwe drop-menu valt de kleurkeuze zo te zien onder het hoofdstukje ‘Markeren’. Hierin zijn aparte opties voor het kleur geven aan tekst en achtergrond. Als ik de tekst selecteer en vervolgens voor de letters een andere kleur invoer, is de tekst daarna voorzien van een in het geval van mijn website lichtgele balk, die ik niet weg krijg. Inkleuren is niet meer mogelijk zonder dit vervelende bij-effect.
    Tenslotte zie ik sinds enige dagen, wanneer ik mijn pagina’s voor bewerken open, felgele balken bij tekst waarvan ik de letters van een andere kleur heb voorzien. Dit heeft geen gevolgen voor de weergave, behalve wanneer ik die tekst ga bewerken. Dan komt na opslaan het hierboven beschreven bij-effect te zien. Daarbij komt dat de pagina’s bij bewerken met een vreemde, kleine lettergrootte opkomen.
    Ik heb het gevoel dat er iets aan de hand is met de editor. Wat is er aan de hand met de editor? Wat kan ik doen om de letters wél van een andere kleur te voorzien zonder de beschreven bij-effecten?

WP.com: Yes
    Correct account: Yes

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Het onderwerp ‘Typen van aanhalingstekens, kleuren geven aan letters, raar effect in browser pagina’ is gesloten voor nieuwe reacties.