Uitgebreide navigatie naar selecties uit een lijst van 60+ links
-
Hallo,
Ik loop vast bij het creëren van een oplossing voor mijn website die bedoeld is om bezoekers via de optie beknopt zoeken (ervaring koffiezetten, budget), uitgebreider zoeken (gewicht, smaak beïnvloeding, aantal kopjes per keer, water toevoer, warmtebron, controle druk) en uitgebreidst zoeken (boiler/warmtewisselaar, hulpmiddel, tijd tot eerste kopje, gemak na het zetten, smaak behoud, water toevoer, zijde waterreservoir, zijde aansluiting voeding, filterhouder) alle met onderliggende subopties leidend naar links van handelaren/importeurs van de diverse filterkoffie/mokapot/espressomachines/volautomaten te presenteren.
Ik heb nu een spreadsheet lijst van links naar 68 productlijnen van diverse handelaren/importeurs, maar die bevat nog niet eens alle verschillende afzonderlijke producten per merk op.
De tussenoplossing die ik heb gegenereerd via perplexity.ai levert qua code aanpassen heel wat handwerk in wordpress op en kan ik niet via drag en drop samenstellen waardoor ik vrees dat ik het overzicht snel zal verliezen. Die heb ik geüpload. Ik dacht aanvankelijk aan de aanpak van zo’n accordeon lijst met het idee dat dit een mooie overzichtelijke aanpak was die bezoekers de mogelijkheid biedt om meerde criteria uit te klappen en zo verschillende keuzes tegelijk in beeld te krijgen maar het scherm wordt vrees ik eerder behoorlijk onoverzichtelijk door een woud aan opties en sub-opties.
Wat is de beste route om bezoekers uit naar schatting 400 linkjes de voor hun relevante uitkomst te leiden?
Ik heb ook al de hoofd-categorie opties in een mega max menu plugin geplaatst maar daar loop ik vast want ik krijg het pull down menu niet (bovenin) het scherm gepresenteerd.
Ook heb ik al iets geprobeerd met ACF (perplexity raadde dit aan ivm de diverse lagen categorieën) maar daar krijg ik ofwel 1 beeldvullende pagina per fabrikant terwijl ik enkel een linkje (en eventueel later nog een plaatje van een logo) hoef te tonen.De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Kleine aanvulling, ik wil ook links naar zoekopties aanbieden voor koffies (gemalen, bonen, ese pads, Senseo pads, dolce gusto, Nespresso), koffiemolens en eventueel nog accessoires (waterfilters, waterkannen, filterbakjes, disc screens, weegschalen, wdt tools, uitklapbakken,) aanbieden.
- Het onderwerp ‘Uitgebreide navigatie naar selecties uit een lijst van 60+ links’ is gesloten voor nieuwe reacties.