uitgelichte afbeelding thema cubic
-
Wanneer ik een blogbericht met een uitgelichte afbeelding laadt op een mobiel apparaat, wordt de uitgelichte afbeelding niet aangepast aan het schermformaat (getest in Chrome en Safari), maar moet ik dus heel lang scrollen voordat ik bij de tekst van het blogbericht terecht kom. Hoe zorg ik ervoor dat in het thema Cubic de uitgelichte afbeelding zich aanpast aan het schermformaat?
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Ik heb net je bericht https://vanpoldertotbergtop.wordpress.com/2018/11/19/gavarnie-gedre-vijfdaagse-hike-in-de-franse-pyreneeen-de-drie-cirquentocht/ op mijn iPhone 7 Plus getest, maar de uitgelichte afbeelding heeft hetzelfde hoogte zoals mijn scherm, dus zodra ik naar beneden scrol, zie ik meteen de tekst verschijnen. Wordt bij jou de uitgelichte afbeelding meer dan een scherm hoogde getoond? En met welk toestel heb je dit getest?
-
Thanks voor het testen en goed om te horen dat het formaat bij jou klopt. Als ik de link nu test op mijn Iphone 10 wordt de afbeelding ook correct weergegeven. Normaal gesproken is de afbeelding inderdaad meer dan een schermhoogte lang (ik moet heel lang scrollen om bij de tekst te komen). Het lijkt dus aan de instellingen van het toestel te liggen, maar goed bij een responsive theme zou e.e.a. zich automatisch moeten aanpassen toch?
-
Het lijkt dus aan de instellingen van het toestel te liggen, maar goed bij een responsive theme zou e.e.a. zich automatisch moeten aanpassen toch?
Uiteraard, want dat is opzicht de bedoeling van een responsive thema.
- Het onderwerp ‘uitgelichte afbeelding thema cubic’ is gesloten voor nieuwe reacties.