Uitgelichte foto niet ingesteld maar wel zichtbaar

• Onbekend's avatar

Hoi,

Ik zit met een probleem in verband met mijn uitgelichte foto’s.
    Ik heb eenmalig een foto geplaatst als uitgelichte afbeelding bij een blogpost.
    Omdat ik zag dat hij dit dubbel toonde op mijn blog, heb ik deze verwijderd. Het probleem is dat hij verwijderd is in mijn blogpost, maar nog altijd zichtbaar is.
    Nu moet ik wanneer ik een blogpost plaats met 1 foto, de foto in mijn blogpost altijd verwijderen, want anders toont hij deze dubbel.
    Kan iemand mij helpen met dit probleem, zodat ik toch een foto in mijn blogpost kan plaatsen en deze niet dubbel getoond wordt?

Dank je wel!
    Eveline

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Je blog aangeroepen via asimplelife.be blijkt niet te worden gehost op WordPress.com

Je website is niet gehost op WordPress.com, maar het is een WordPress.org zelf gehoste WordPress.org site. Wij kunnen alleen ondersteuning geven voor sites gehost op WordPress.com.

Hier kan je meer lezen over de verschillen tussen WordPress.com en WordPress.org.

Als je vergeten bent om je website link te plaatsen. Reageer hier dan op en laat ons je website link weten zodat we je verder kunnen helpen.

Dit is een geautomatiseerd bericht.

• Het onderwerp ‘Uitgelichte foto niet ingesteld maar wel zichtbaar’ is gesloten voor nieuwe reacties.