Uitnodiging om te volgen
-
Is het mogelijk de tekst van de uitnodiging om per mail de blog te gaan volgen, in hrt Nederlands om te zetten ?
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
De uitnodiging zal verstuurd worden in de taal die de gebruiker heeft ingesteld op de ‘Personal Settings‘ pagina.
-
Staan altijd al op Nederlands.
Eigen tekst is inderdaad in het Nederlands, voorgeprogrammameerde tekst in het Engels.
Is dat nog te wijzigen ? -
-
Hierbij gekopieerd de complete tekst:
You’ve been invited to follow MOTORBOOTZAKEN van Joop Simmers!
motorbootzaken van Joop has invited you to follow MOTORBOOTZAKEN van Joop Simmers.sterkte
You can accept the invitation by clicking below:
Accept Invitation
This message was sent by a WordPress.com user who entered your email address to invite you. You can unsubscribe if you’d prefer not to receive invitation emails in future. Please do not reply to this message; it was sent from an unmonitored email address. For help with WordPress.com, please visit WordPress.com Support
-
Heb je de motorbootzaken blog gevolgd vanuit je eigen account? of een ander account?
-
-
-
-
Alles in je profiel staat op Nederlands, ik heb het ook getest en ik ontvang gewoon een e-mail in het Nederlands.
Zou je een screenshot kunnen maken van de e-mail en deze uploaden in de Media bibliotheek op je blog?
Excuses voor het ongemak.
-
Worddocument, staat bovenin de media-tool.
Geen screenshot kunnen maken.
Doorklikken op “uitnodiging motorbootzaken” -
-
- Het onderwerp ‘Uitnodiging om te volgen’ is gesloten voor nieuwe reacties.