Upgraden naar Personal eigen domein

• Onbekend's avatar

Ik heb een eigen domeinnaam gekocht en zou deze nu graag koppelen aan de wordpress website. ik lees op jullie suport forum dat als je een plan aankoopt dat je gratis je domein kan gebruiken.
    ‘Each paid plan comes with a free domain credit you can use to either register a new domain or map one you already own.’
    Moet ik upgraden naar een Personal plan en dan pas het domein veranderen? Want als ik dit nu tesamen wil doen, wordt het domein wel aangerekend.

Alvast bedankt.

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Beste Tessa,

Je kan wanneer je het product “Personal” aanschaft, terug gaan naar de abonnementen pagina. Zodra je dit gedaan heb ga je naar domeinen en vul je hier je gewenste domeinnaam in (Bijv. TSphotographs.com). Tevens krijg je bij elk product een gratis privé-bescherming. (je zal dus 3 producten in je bestelmandje hebben maar alleen voor de personal betalen zoals ook vermeld staat.

Hopende je hiermee voldoende mee te hebben geholpen.

Met vriendelijke groet,

P,

• Het onderwerp ‘Upgraden naar Personal eigen domein’ is gesloten voor nieuwe reacties.