URGENT DRINGEND
-
Hallo,
Ik heb onlangs de domeinnaam gekocht expatexpertosyabogados.com via de applicatie van mijn iphone, die ondertussen in het water is gevallen waardoor ik de app niet meer kan raadplegen. Eigenlijk was het de bedoeling dat deze zou gelinkt worden aan de site expatexpertosabogados.wordpress.com maar die bleek gelinkt aan expatexpertos.com, wat ook goed is, MAAR eigenlijk niet of niet meer nu ik mijn telefoon niet meer kan gebruiken, en sowieso niet omdat ik toch ook via computer moet kunnen inloggen en de wijzigingen die ik maak komen er niet door op expatexpertos en dus ook niet op expatexpertosyabogados.com. Bovendien zijn de aankopen niet zichtbaar, zoals de domeinnamen. Kan u mij AUB dringend helpen. Ik ben advocate en ben net een kantoor opgestart. De domeinnaam staat OVERAL op. Ok, ik had beter moeten nakijken via welke account maar AUB reageer hoe ik het kan oplossen. Ik kan bewijzen dat ik de aankoop verricht heb via mijn bankkaart van LA CAIXA op mijn persoonlijke naam, Karen Peeters. Aub reageer snel, ik had dit weekend voorzien om de site te maken en het veroorzaakt veel stress met de problemen die ik heb doordat telefoon stuk is en ik niets kan doen aan de site.
Ik hoop dat jullie antwoorden want anders is het heel duur zonder support.
Met vriendelijke groeten,
Karen PEETERSDe blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
- Het onderwerp ‘URGENT DRINGEND’ is gesloten voor nieuwe reacties.