Van typo3 naar WordPress
-
Hallo,
Ik bezit momenteel een website met een .com naam in het programma ‘Typo3’. Ik wil graag een WordPress website hier van maken met het behoud van zelfde .com naam, etc. Waar begin ik en hoe doe ik dit?Welk soort account moet ik hebben? Hoe moet ik de betalingen regelen? Hosting, domeinnaam? etc.?
-
Het is niet mogelijk een Typo3 site automatisch naar een WordPress site te converteren. Op internet vindt je wel bedrijven die je site handmatig van Typo3 naar WordPress overzetten.
Hoe je de site naar WordPress.com krijgt, hangt ervan af hoe de site geconverteerd word en hoe je de WordPress site van het bedrijf krijgt die de site converteert. Mocht je alleen de inhoud naar WordPress.com overzetten, dan kan dit met het gratis pakket. Importeren kun je de content zoals op https://en.support.wordpress.com/import/ uitgelegd. Mocht je een eigen thema en plugins hebben en zou je de site m.b.v. een migratie plugin zoals All in One WP Migration over willen zetten, dan heb je hiervoor het business pakket nodig.
- Het onderwerp ‘Van typo3 naar WordPress’ is gesloten voor nieuwe reacties.