van webnode naar wordpress.com
-
hoi ik heb een domein naam gekocht bij webnode. (bbsisters.nl)
En wil toch liever bij wordpress een site beginnen helemaal van the top opnieuw. de mogelijkheden zijn hier gewoon veel beter.. Ik heb al betaald voor mijn domeinnaam opnieuw bij wordpress. En heb nu een verhuiscode gekregen TOKEN /EPP CODE om mijn domein over te laten nemen. Ik weet niet en het is mij onduidelijk hoe ik dit moet doen.Want ik wil dat mijn startpagina van webnode naar wordpress komt.
ik hoop dat iemand me kan helpen.
gr Mila
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Het is niet mogelijk om je domain van Webnode naar WordPress.com te verhuizen. Echter kan je wel het domein verbinden aan je WordPress.com blog doormiddel van een Domain Mapping upgrade.
Dat wil zeggen dat je de domein registratie bij Webnode laat en deze vervolgens aan je WordPress.com blog koppelt.
Ik zie dat je al een Domain Mapping Upgrade hebt, je zult nu dus alleen bij Webnode de Name Server records moeten aanpassen naar het volgende:
NS1.WORDPRESS.COM
NS2.WORDPRESS.COM
NS3.WORDPRESS.COMAls je niet weet hoe dit moet dan kan je contact opnemen met Webnode en dan de bovenstaande gegevens sturen.
-
ok dat is begrijpelijk en als ik nou de wordpress thema’s wil gaan gebruiken? hoe gaat dat dan?
-
- Het onderwerp ‘van webnode naar wordpress.com’ is gesloten voor nieuwe reacties.