Vanaf wanneer werkt domeinmapping?
-
Voor mijn website heb ik een domeinnaam aangemaakt (aangekocht) bij een extern hostingbedrijf. Ik heb de domein mapping via wordpress betaald, maar ondertussen ongeveer 42 uur later en nog altijd dotbe.wordpress.com in url in plaats van .be.
Gebeurt de omzetting naar .be automatisch? Is het normaal dat dit nog niet gebeurd is?Bedankt,
LiesbethDe blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Hoi :) Is het probleem bij jou al opgelost? Ik krijg de mapping ook niet aan de praat… bij mij staat ook nog steeds de wordpress.com url in beeld, wat ik ook probeer :(
Groet,
Annemarie -
Ik weet nog niet helemaal hoe ik het probleem oplos.
Wat ik wel al te weten ben gekomen, is dat het bedrijf waar je je domeinnaam hebt aangekocht, een verwijzing moet maken naar je wordpress.com url. Je moet daarmee dus contact opnemen.Ik ben nu al zover dat bij het intikken van lysfotografie.be de juiste inhoud te zien is. Alleen verandert de url nadien weer naar wordpress.com
Is dus nog altijd niet volledig in orde. Moest je zelf te weten komen hoe het moet, laat je me weten? Bedankt
-
Bij mij is het helemaal opgelost nu…
ff een copy/paste van mijn bericht aan een van de WP-staff members die me hielp:
I changed the name servers (bij mijn host Yourhosting) and didn’t need to fill in the IP addresses. Then I had to be patient for about 24 hours or so and finally I could change my primary address (bij wordpress zelf bij de domeinen) to:
And now all the post have my own url!
See: http://livelifeinspired.nl/2014/10/01/bloglovin/
- Het onderwerp ‘Vanaf wanneer werkt domeinmapping?’ is gesloten voor nieuwe reacties.