Veranderen jullie in mijn blogs?

• Onbekend's avatar

Zowiezo is mijn naam verandert. Jullie hebben er de Javastraat van gemaakt en het is Dónt Fuck with the Javastraat. Dit vind ik echt niet kunnen, de verandering. De naam is het personage, jullie hebben de kern eruit gehaald en nu is het niks. En ik lees vier het leven met ingespoten Botox. Het was vier het leven met Botox. Ingespoten zou ik absoluut niet schrijven. Echt schande allemaal. Ik ga met dit stoppen. met een groet, D’ont Fuck with the Javastraat.

WP.com: Yes
    Correct account: Yes

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Hoi,

Als de naam van de website niet naar je zin is, kun je deze zelf aanpassen zoals is uitgelegd op deze pagina:
    https://wordpress.com/nl/support/siteadres-wijzigen/

WordPress.com doet geen redactie op siteadressen of op de inhoud van websites.
    Het team van WordPress.com gelooft sterk in vrijheid van meningsuiting. WordPress.com heeft veel gebruikers met verschillende culturen en achtergronden en uit meerdere landen die allemaal verschillende normen en waarden hebben en onze service is ontwikkeld om internetgebruikers hun ideeën en meningen te laten uiten, zonder dat wij die censureren of delen.

Wij vinden dat je beter tegen slechte of kwetsende ideeën kunt ingaan, dan ze te censureren. Als een site kwetsende content publiceert waar je het niet mee eens bent, kun je een eigen site starten om zo je eigen mening omtrent het betreffende onderwerp te ventileren – natuurlijk heb je dezelfde rechten.

• Het onderwerp ‘Veranderen jullie in mijn blogs?’ is gesloten voor nieuwe reacties.