Verlopen domein niet meer actief alleen via 'late fee'
-
Ik hou al een aantal jaren een reisblog bij, waarbij ik de domeinnaam zusenzon.wordpress.com tegen betaling heb laten veranderen in / verkorten tot zusenzon.com voor 18 dollar jaarlijks. Nu heb ik dit 21 dagen geleden laten verlopen in de veronderstelling de site nog steeds te kunnen gebruiken vanuit het gratis domein zusenzon.wordpress.com Nu is ook deze site niet meer te bereiken en lijk ik alleen door 18 dollar verlengingskosten en een ‘late fee’ van 80 dollar weer bij mijn site te kunnen. En dan wordt er waarschijnlijk gedoeld op het weer kunnen gebruiken van het domein zusenzon.com, maar ik wil juist nu naar die gratis variant overstappen, maar dat lijkt niet te kunnen zonder al mijn inhoud (tekst en vele foto’s kwijt te zijn). Is dit echt de enige mogelijkheid om weer invulling te geven aan mijn blog en bij de inhoud te kunnen. Ik vind die ‘late fee’ wel een erg hoge prijs.
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
- Het onderwerp ‘Verlopen domein niet meer actief alleen via 'late fee'’ is gesloten voor nieuwe reacties.