verplaatsen lokale site naar wordpress.com
-
Ik heb een domijn naam en nu een gratis abo genomen bij wordpress.com, omdat ik niet nu al mijn eigen domijn naam wil verhuizen, die wil ik pas overzetten als alles naar behoren werkt. Ik heb thuis een wordpress site gemaakt die lokaal werkt, nu wil ik die uploaden om te zien hoe hij in het echt werkt. Ik vond een handleiding op ‘ https://www.wphulp.nl/tutorials/eenvoudig-je-wordpress-site-verplaatsen-naar-een-andere-server/ ‘ daar wordt gesproken over een database. ‘Voor de nieuwe website heb je een lege database nodig. Deze zal vanzelf opgevuld worden met de data van je oude site. Om dit te doen moet je naar het paneel van je webhosting en zoeken naar een pagina waar je databases kunt aanmaken. ‘
ik heb gekeken en gezocht, maar kan niets vinden.
Weet iemand waar dit te vinden is?Daarna heb ik ook nog FTP gegevens nodig, of zijn dit zaken die ik alleen bij een betaalde versie krijg?
Nogmaals ik wil wel naar een betaalde abo, maar wou eerst testen of alles wekt voor ik mijn website ga verhuizen.
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
- Het onderwerp ‘verplaatsen lokale site naar wordpress.com’ is gesloten voor nieuwe reacties.