Verschil tussen Berichten en Pagina's

• Onbekend's avatar

Hallo allemaal,

Bij het maken van mijn WordPress website met de Woostore theme zijn verschillende pagina’s aangemaakt, maar ook berichten. De standaard template van alle pagina’s hebben een rechter kolom waar wat informatie in staat die daardoor op alle pagina’s te zien is. Echter, deze informatie is niet zichtbaar op de berichten-pagina’s. Ook valt mij op dat de footer van de berichten-pagina’s niet zichtbaar is.

Het doel is om zowel de pagina’s als de berichten (berichten-pagina’s) hetzelfde eruit te laten zien en zodanig dat de rechterkolom met info, die nu op de website pagina’s te zien is, ook zichtbaar te maken op de berichten-pagina’s.

Is er een manier op de berichten-pagina’s de standaard template mee te geven? Ik kan bij de normale pagina’s wel aangeven dat die pagina’s de standaard template moet krijgen, maar als ik de berichten bewerk zie ik niet de optie dat ik de standaard template op die berichten-pagina’s wil toepassen.

Bedankt alvast!

• Het onderwerp ‘Verschil tussen Berichten en Pagina's’ is gesloten voor nieuwe reacties.