Verwijderd blog adres nogmaals gebruiken
-
Ik heb mijn verkeerde pagina verwijderd.
Nu wil ik graag dit adres (estherinvalencia.wordpress.com) weer gaan gebruiken, maar ik krijg telkens de melding dat ‘deze pagina al bestaat’. Als ik vervolgens naar de URL ga, krijg ik de melding dat de pagina is verwijderd.Weet iemand hoe ik dit kan oplossen en weer van de URL gebruik kan gaan maken?
Bedankt!
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Verwijderde blogs kunnen niet meer gebruikt worden. Je kan op deze pagina een nieuwe blog aanmaken. Tevens kan je een domein registreren om het “.wordpress.com” niet zichtbaar te maken in je blog adres: http://en.support.wordpress.com/domains/register-domain/
-
Hoi,
Ik ben een tijdje geleden een nieuw blog begonnen (mei/juni denk ik?) maar ik kan er niet meer inkomen. Sterker nog; WordPress geeft aan dat het gedelete is uit naam van de eigenaar. Ha. Heb jij toevallig enig idee hoe ik daar iets aan kan doen? Want de naam was redelijk briljant :PMerci!
-
Haha, nevermind. Het antwoord stond erboven. Iets met raar lezen en beginpost missen. Oeps.
- Het onderwerp ‘Verwijderd blog adres nogmaals gebruiken’ is gesloten voor nieuwe reacties.