Verwijderen email volgers
-
Kun je ook zelf een email volger verwijderen van je blog ?
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Goedemorgen,
Als je mensen bedoelt die zich registreren voor je blog dan kun je deze verwijderen via het menu aan de linkerkant bij de kop “Gebruikers”. Zoek de gebruikers op die je wilt verwijderen, selecteer deze en klik op verwijderen.
Succes
Thijs -
Dat werkt toch alleen bij die volgers die ik zelf heb uitgenodigd ?
Volgers die zich zelf via de “volgknop” hebben aangemeld staan toch niet in het overzocht “verleden uitnodigingen”? -
Ik begrijp het volgens mij niet helemaal, kun je de url van de pagina plaatsen waarop de mensen je volgen? Dus met de volgknop?
Dank je
-
Aan de voorkant rechts van mijn site staat toch een “volgmijknop” als widget ?
Dan kom je rechtstreeks in het email volgers bestand en dan kan ik het m.i. ook niet verwijderen als volger. -
Bedoel je de “klik hier” knop met de vraag of je 2x per maand een e-mail wilt ontvangen?
Ik zou de widget moeten bekijken om te zien hoe je dit kunt oplossen. Als je wilt kijk ik er even naar. Stuur dan even nieuwe inloggegevens naar (e-mail verwijderd)
-
Hallo motorbootzaken,
Zelf kan je geen volger verwijderen omdat iemand makkelijk weer je website opnieuw kan volgen. Echter kan ik wel iemand voor je verwijderen als je dit wilt. Wat is de gebruikersnaam?
- Het onderwerp ‘Verwijderen email volgers’ is gesloten voor nieuwe reacties.