verwijderen van reacties

• Onbekend's avatar

deze week ben ik verhuisd van weblog.nl naar wordpress.com. Deze vehuizing is goed gelukt, op 1 punt na, en dit betrft de verwijdering van een tweetal reacties.

In de reactie-lijst in mijn dashboard staan de twee meest recente racties, en deze twee kan ik niet verwijderen. Er staat geen vierkantje voor dat ik kan aanklikken om het daarna te verwijderen. Ook zijn mogelijkheden als ‘weigeren, spam, prullebak’ niet aanwezig.

Op de weblog zelf zijn bij de reacties deze twee reacties te zien, maar wanneer ik er op klik, zijn er geen reacties te zien. Verder worden deze reacties op mijn weblog gekoppeld aan een blogartikel dat ik recent heb bekeken, met andere woorden het is niet gekoppeld aan een vast artikel.

Het blogartikel waaraan de beide reacties oorspronkelijk gekoppeld warn heb ik verwijderd, maar dat het geen resultaat gehad.

Bij weblog.nl had ik hier ook een probleem mee, maar de helpdesk daar kon mij niet helpen. Nu hoop ik op beter resultaat.
    Hartelijke groet,
    Willem

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Kijk eens bij reacties.
    Ga eens met je muis over de tekst → zie je dit dan niet ?

weigeren | Beantwoorden |….. Spam | Prullenmand

Groetjes
    http://hfwebdesignbe.wordpress.com

• Onbekend's avatar

Bedankt voor de tip.
    Helaas komt er geen extra informatie,zoals je hebt aangegeven, tevoorschijn.

Nog wat achtergrondinfo:
    Wanneer ik op dashboard kijk zie ik een overzicht van allerlei onderdelen, waaronder ‘reacties’, hier staan de genoemde reacties niet vermeld. Klik ik echter op ‘reacties’ in de linker menukolom, dan zie ik het overzicht van reacties, en daar staan de beide reacties wel.

• Onbekend's avatar

Probeer eens om zelf een reactie erbij te zetten.
    Misschien kan je ze dan allemaal selecteren en verwijderen.

Maar als het probleem zich al stelde bij weblog.nl …. dan vrees ik er voor

Groetjes
    http://hfwebdesignbe.wordpress.com

• Onbekend's avatar

Zelf een reactie erbij zetten helpt ook niet.
    Ik heb net alles weer geupload naar wordpress. Dan staan deze reacties er dubbel in (inclusief tickbox en de mogelijkheden voor actie). Wanneer ik aan de slag ga om deze berichten te verwijderen kom ik uiteindelijk weer terecht bij dezelfde situatie: tickboxen zijn verdwenen, evenzo de mogelijkheden voor actie. En de beide reacties blijven bestaan.

Ik heb ook geprobeerd een oplossing te krijgen van de engelstalige helpdesk, maar hun antwoord geeft aan wat ik allemaal al geprobeerd heb (en vermeld had in mijn vraag :-) ).

• Het onderwerp ‘verwijderen van reacties’ is gesloten voor nieuwe reacties.