Verwijdering ongedaan maken
-
Goedendag,
Graag zou ik de verwijdering van mijn WordPress pagina ongedaan willen maken. Ik heb dit gedaan vanuit een impulsactie en wil dit daarom terugdraaien.
Met vriendelijke groet,
Hans Zuur
Unconditional19 -
Hoi Hans,
Het is mogelijk om het verwijderen van je account binnen 30 dagen nadat je account is verwijderd ongedaan te maken.
Als je beseft dat je je account toch niet had willen verwijderen, neem dan onmiddellijk contact met ons op https://wordpress.com/help/contact/
Tijdens deze 30 dagen kunnen we je helpen je account weer te openen. Na deze 30 dagen, zijn al je sites en accountgegevens gewist en kunnen ze niet meer worden hersteld.
Houd er rekening mee dat gedurende deze 30 dagen je accountgegevens nog bestaan; dit betekent dat je het e-mailadres van dit account niet kan gebruiken om een nieuw WordPress.com-account aan te maken.
Zodra deze 30 dagen zijn verstreken en je account is gewist, wordt je e-mailadres vrijgegeven en kan je hiermee een nieuw account aanmaken.
-
Goedendag Franxis,
Ik dacht dat ik contact met jullie had opgenomen, maar op een of andere manier ben ik op dit forum terechtgekomen. De link die jij bijvoegt stuurt mij ook weer door naar het forum. Graag hoor het nu verder gaat, want ik begrijp nu niet welke stappen ik moet zetten om de verwijdering van de website ongedaan te maken.
Met vriendelijke groet,
Hans -
Hoi,
ik ben vrijwilliger in deze forum, en kan niet in jouw account kijken, probeer het via mail hier>
- Het onderwerp ‘Verwijdering ongedaan maken’ is gesloten voor nieuwe reacties.