voettekst weg op homepagina

• Onbekend's avatar

hallo allemaal

hopelijk kan iemand me helpen

vandaag 08/02/2012 ingelogd op mijn blog http://www.standardluik.wordpress.com en al mijn widgets vanonder zijn niet meer zichtbaar.
    in het menu en bij widgets zelfs staan ze er wel.Ook als ik een pagina neem bvb over mij en scrol dan naar beneden dan staat ze er wel
    hoe kan ik dat oplossen

grtz

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Hi defke,

Als je in de widgets gaat staan en op help klikt krijg je info over widgets Bij missing widgets staat:

Veel thema’s tonen standaard enkele sidebar widgets totdat je de sidebars gaat bewerken, maar ze worden niet automatisch weergegeven in je sidebar management tool. Nadat je je eerste widget wijzigt, kan je de standaard widgets opnieuw toevoegen uit het beschikbare widgets gebied

Bij de optie get help in die helpfunctie kun je naar widgets en zijbalken en daar staan alle widgets beschreven.

onderaan staat ook een link naar de how to video’s van wordpres.

Ik hoop dat je eruit komt. Ik heb zelf net een aftelwidget in mijn footer geplaatst naar aanleiding van jou vraag en dan kijk ik hoe het verder gaat. Het is experimenteren allemaal. Laat nog weten hoe het afloopt, dan leer ik er ook weer wat van.

groetjes,

Dorothé
    htttp://djaktief.wordpress.com

• Onbekend's avatar

hi Dorothé

bedankt om me te helpen

maar dat heb ik allemaal gelezen en zo gedaan maar het gaat echt niet

ik heb nu een avatar geplaatst en een footer met titel dit is een test

als je opslaat en dan naar blog gaat zie je hem niet staan klk je op reactie of andere pagina dan staat hem er wel.

Ook raar als ik op f5 doe(refresh) dan loopt er onderaan een klein vierkant maar hij laadt de gewenste footer niet

onderaan de pagina

dus ik zit nog steeds vast

• Onbekend's avatar

Hi Defke,

Het gaat mijn pet al te boven. Iemand heeft ook een mail naar de helpdesk gestuurd en daar hulp gekregen. Misschien werkt dat bij jou.

groetjes en succes,

Dorothé

• Onbekend's avatar

hi

diene afteller heb ik ook geplaatst langs de sidebar en da lukt me allemaal maar geen footers onderaan

en hoe helpdesk waar kan ik dat vinden

toch bedankt

• Onbekend's avatar

Hi,

Als je in dat stuk staat zoals ik beschreven heb waar de video’s staan, daar is ook ergens een optie om contact met een helpdesk op te nemen. Het moet wel in het Engels geloof ik.

Succes,

groetjes,

Dorothé

• Het onderwerp ‘voettekst weg op homepagina’ is gesloten voor nieuwe reacties.