Volg-button werkt niet goed!

• Onbekend's avatar

Goedeavond allemaal,

De volg-button op mijn blog werkt niet naar behoren. Men moet zich wel 5 x aanmelden, wil het wel werken. Hoe zou dit kunnen en hoe kan ik het oplossen?

Verder heb ik geprobeerd een volg optie te creëren in de sitebar. Maar hier geeft hij aan dat mijn email adres niet gekoppeld staat. Dit terwijl ik alle meldingen op mijn blog hierop ontvang. Ik krijg dit ook niet aangepast… Pfff.. Hopelijk kunnen jullie me op weg helpen.
    Groetjes Cynthia.

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Je blog aangeroepen via cynthiaeentheelepelgeluk.nl blijkt niet te worden gehost op WordPress.com

Je website is niet gehost op WordPress.com, maar het is een WordPress.org zelf gehoste WordPress.org site. Wij kunnen alleen ondersteuning geven voor sites gehost op WordPress.com.

Hier kan je meer lezen over de verschillen tussen WordPress.com en WordPress.org.

Als je vergeten bent om je website link te plaatsen. Reageer hier dan op en laat ons je website link weten zodat we je verder kunnen helpen.

Dit is een geautomatiseerd bericht.

• Het onderwerp ‘Volg-button werkt niet goed!’ is gesloten voor nieuwe reacties.