Volgers automatisch mailen bij nieuw bericht

• Onbekend's avatar

Goede avond,

Ik vraag me af; krijgen volgers automatisch een mail als ik onder een van de pagina’s op mijn wordpress pagina een blog plaats? of alleen bij nieuwe blog berichten?
    Ik zou nl. graag mijn volgers bij elke nieuwe blog onder een pagina een mail willen laten ontvangen kan dit?

Groetjes

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Pagina’s zijn bedoeld als min of meer statische informatie, je kunt hier dus ook geen nieuw blog plaatsen, alleen de tekst aanpassen of hier nieuwe tekst aan toevoegen (ik neem aan dat dat laatste is wat je bedoelt met een nieuw blog plaatsen onder een pagina).
    Blogs worden geplaatst op je berichtenpagina (meestal de homepage, maar dat kun je aanpassen).
    Volgers krijgen alleen een bericht van nieuwe blogs, niet wanneer je pagina’s aanpast.

• Onbekend's avatar

Binnen welk termijn komt die mail, hebt het uitgetest bij mezelf met n ander mail adres maar ik krijg geen mail:(

• Het onderwerp ‘Volgers automatisch mailen bij nieuw bericht’ is gesloten voor nieuwe reacties.