volgorde berichten
-
Hoe verander je de volgorde van de berichten in de admin?
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Ik zou denken dat berichten op volgorde van publicatiedatum en tijd verschijnen.
Veranderen zou in dat geval alleen kunnen door oude berichten opnieuw vooraan in de rij/geschiedenis te plaatsen door herpublicatie en vervolgens de oude te deleten.
Maar dit is uitsluitend speculatie van een leek moet ik erbij zeggen. Dus behaalde resultaten …… enz. -
@zcgdouma: Dimasplace heeft helemaal gelijk, Berichten staan in een tijdslijn, dus altijd de nieuwste eerst.
Mat pagina’s kun je wel de volgorde veranderen, pagina’s zijn statisch en kun je het beste gebruiken als je een min of meer statische site wilt maken.
-
Is het dus ook niet mogelijk berichten bijvoorbeeld te sorteren op alfabet? Voor een blog die ik binnenkort ga maken, zou dat namelijk wel het beste zijn.
Misschien is daar een plugin voor? -
@kwalitiv: Nee, niet standaard, een alternatief zou zijn om het in plaats van met berichten te doen pagina’s te gebruiken, dik kun je wel sorteren.
Een andere manier is om categorieen te maken van A t/m Z en die in je zijmenu te plaatsen :-)
-
Ik heb ondertussen de website online staan op SiteABC.nl. Ik heb gebruik gemaakt van de WP Post Sorting plugin en heb vervolgens voor elke letter uit het alfabet een categorie aangemaakt.
-
@kwalitiv: Heel goed, bedankt voor je reactie, die plugin kende ik nog niet :-)
Voor de mensen hier op wordpress.com bestaat er geen mogelijkheid om plugins te installeren dus die zouden de categorie optie moeten gebruiken.
- Het onderwerp ‘volgorde berichten’ is gesloten voor nieuwe reacties.