Vraag over formaat van Editor-tekstveld.

• Onbekend's avatar

Beste Mensen. Helaas heb ik gisteren alles uit mijn blog moeten verwijderen omdat het tekstveld te klein werd om er overzichtelijk mee te kunnen
    werken,want dit tekstveld werd aan de rechterzijde overlapt door wat er naast staat,dus dat werkt niet echt handig.

Als ik het tekstveld groter wil maken vallen de lijnen die het veld tonen steeds weg en daarboven staan dan minder menu-knoppen.
    Dat vind ik ook niet echt handig werken en ik mis de optie om de achtergrond een passende kleur te geven. Ik zoek mij wild in de Handleiding.

Ik kan in dit commentaar veld ook geen afbeelding tonen ter toelichting van wat ik bedoel en wat ik aantref als ik iets in mijn blog wil tonen.
    Dat vind ik ook niet echt handig,want bij een ander forum kan dat wel. Ik kan dus met WordPress helaas niet overweg.

Voor mij is het echt een worsteling om WordPress te leren gebruiken en vooral als ik hierover geen contact kan krijgen of dat ik lang moet wachten op dat contact,waardoor ik geen effectief gebruik van mijn blog kan maken en er maar beter mee kan stoppen.

Het leek mij wel eerlijker om melding te maken van mijn (helaas)negatieve ervaringen,waarover ik graag reacties ontvang.
    Zonder dat contact kan ik onmogelijk effectief gebruik maken van WordPress,wat ook geldt als ik lang moet wachten op reacties.

Bijvoorbaat mijn dank voor mogelijke reacties in beschikbare tijd en ik groet iedereen vriendelijk. Anton Doove.

op dat contact

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

@antondoove: In je dashboard onder instellingen -> schrijven kun je de optie aantal regels in de omvang van de berichtenbox verhogen van 10 naar bijvoorbeeld 20.

Als je teveel velden hebt in je schrijfscherm klik dan in (als je in je bewerk scherm bent) rechtsbovenaan op schermopties en schakel die zaken uit die je niet nodig hebt. Je kunt de overige veld verslepen onder je bewerkscherm zodat je een veel groter bewerkschem krijgt.

Kijk voor een basis handleiding ook eens op http://wphandleiding.nl/downloads.html

• Het onderwerp ‘Vraag over formaat van Editor-tekstveld.’ is gesloten voor nieuwe reacties.