Vraag over teksten plakken in de editor.
-
Beste Mensen. Als nieuwe gebruiker stel ik mij eerst even netjes aan jullie voor. Mijn naam is Anton Doove en ik wordt volgende week 71 jaar.
Ik wil nu verhaal-teksten plakken uit de Word.docs in de editor van deze blog. Is dat wel mogelijk?Als ik daarna die tekst in de blog zie staan,worden die zinnen dan niet uit elkaar getrokken na geplakte teksten?
Dit wil ik wel graag eerst weten voordat ik mijn teksten in de blog-editor kan plakken. Hopelijk kan iemand mij mailen hoe ik met deze blog kan leren werken.Onder dit tekstveld zie ik hoofdzakelijk toch de Engelse taal waaruit ik niet wijs kan worden,dus wie kan dat voor mij vertalen?
Zonder te weten wat er staat kan ik deze blog nooit leren gebruiken en daarin sta ik bepaald niet alleen.Reacties graag naar: (e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel) waarvoor ik jullie alvast vriendelijk dank en groet. Anton Doove.
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
- Het onderwerp ‘Vraag over teksten plakken in de editor.’ is gesloten voor nieuwe reacties.