Vraag over teksten uit word2007 plakken in de editor.

• Onbekend's avatar

Beste Mensen. Ik probeerde om de tekst uit word2007 met copieëren en plakken in de editor te plaatsen,maar bij proeflezen gaf dat hinderlijke onderstreping.
    Ik dacht daarna aan de optie om mijn word.doc gewoon via invoeren te kunnen plaatsen,maar die optie van invoeren kon ik niet ontdekken. Niet echt handig.

Helaas kan ik mijn word.doc niet uitprinten om het naast mij neer te leggen,zodat ik zie wat ik typ,want mijn printer krijg ik niet meer aan de praat.
    Ik heb wel een nieuwe printer besteld bij Bol.com op donderdag j.l.,maar de bezorging gebeurt pas op 11 maart a.s.,wat ik niet vlot vindt.

Momenteel kan ik dus niets uitprinten en dien ik elke zin apart in te typen op die editor,dus dat is echt tijdrovend werk.
    Het is echt jammer dat copieëren en plakken helaas die ongewenste onderstreping als gevolg toont,dus ik kan wordpress helaas niet voor mijn doel gebruiken.

Ook op mijn vraag over de achtergrond en tekstkleur kleur ontving ik nog steeds geen reactie.
    Ik zie rond de editor nog steeds teveel Engelstalige begrippen staan die ik niet ken en ook niet zelf kan vertalen,zodat ik wordpress niet goed kan gebruiken.

Derhalve zal ik stoppen met gebruik van WordPress.com voor mijn blog,want ik vind het niet handig in gebruik en moet nog veel teveel zoeken naar diverse opties die er niet blijken te zijn,dus kan ik er niet mee overweg. Ik groet jullie vriendelijk. Anton Doove.

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Het onderwerp ‘Vraag over teksten uit word2007 plakken in de editor.’ is gesloten voor nieuwe reacties.