Waar is mijn website/

• Onbekend's avatar

Vanavond zie ik voor het eerst dat de “my sites” pagina is vernieuwd. Hierdoor kan ik één van mijn twee websites niet meer zien. Voorheen stond deze website als “hidden”. Als ik op de “my sites” pagina keek zag ik links een knop staan met “you have one hidden site”. Als ik hier op klikte kon ik mijn “verborgen” website beheren.

Waar is deze optie nu te vinden? Ik zit een half uur te zoeken, maar zonder resultaat.

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Zelf opgelost. Via een omweg heb ik mijn blog weer “visible” kunnen maken.

Voorheen melde je je aan via wordpress.com, klikte je op “my sites” en kreeg je een totaaloverzicht van je zichtbare en niet-zichtbare sites.

Nu meld je je aan bij wordpress.com. Tik je zelf de url van je weblog in je browser in. Ga je op je site naar dashboard > my blogs. Dan zie je hier het “oude” totaaloverzicht van al je zichtbare en niet zichtbare sites.

Deze verandering is absoluut geen verbetering. Bovenstaande is handig voor het geval nog iemand tegen dit probleem aan loopt. Ik heb mijn site maar meteen op “visible” gezet.

Gr. Dennis

• Het onderwerp ‘Waar is mijn website/’ is gesloten voor nieuwe reacties.