Waar zijn mijn foto’s van de space, wel de weblogs zichtbaar maar niet de foto’s
-
Ik ben overgegaan naar wordpress.com vanuit mijn hotmail space.
Wel mijn weblogs zijn zichtbaar maar ik zie nergens mijn foto’sDe blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
-
Ik heb ontdekt dat de foto’s en documenten bewaard zijn. Als je naar je Hotmail of windows live mail, gaat zie op de menu bovenaan de keuzes:
hotmail (x) Messenger Office Foto’s | MSNProbeer eens op Foto’s te klikken en kijk dan of je foto’s er nog zijn.
Gr.
-
hallo,
bij mij zijn juist de blogs niet te vinden…
Waar vind ik die dan?
En wat is nou eigenblijk mijn webadres dan nu?
En ook mijn vriendenlijst is verdwenen, toch meld de site mij dat mijn vrienden de laatste tijd niets gedaan hebben?
Ik vind ook al die reclame voor allerlei datingsites ongeloof’lijk irritant.
mijn dochter heeft ook een weblog maar met dit soort shit erop moet ze daar van mij mee gaan stoppen. Wil niet dat ze enig risico loopt zich met verkeerde figuren in te laten!
Wat een “enorme verbetering” maar niet heus -
ehhhh @Ruud….dat is gewoon je oude space nog…deze verdwijnt per maart!!
Mijn fotoos zijn ook nergens te vinden op wordpress!!lekker leuk….
-
Foto’s heb ik staan in de albums van photos.live.com/albums.
Voorbeeld:
http://cid-6251546c17724bd1.photos.live.com/albums.aspxIn WordPress zet ik dan de link naar het bewuste Album.
-
Ik heb nu ook de foto’s gevonden!! Dat is stap 1. Bedankt whmgipman!!
Maar hoe zet ik deze foto’s nu weer op de site??? Er zat 4 jaar werk aan mijn space en dat was in 1x weg, foetsie, einde..Ik was zo pissed!!!
Ook had ik filmpjes op mijn space staan. Waar zijn deze dan te vinden en op de wordpress site te zetten???
-
De foto’s van mij staan op Windows Skydrive.
Na overzetten van mijn blog zijn de foto’s kleiner aan de linkere kant.
Maar bij nieuwe rubrieken staan de foto’s volgens de optie weer volledig
op het scherm. De oudere rubrieken pas ik stap voor stap weer aan, en vervang
de kleine foto’s weer naar de originele.Google: WHMGIPMAN voor de recente voorbeelden…..of de link over nemen.
- Het onderwerp ‘Waar zijn mijn foto’s van de space, wel de weblogs zichtbaar maar niet de foto’s’ is gesloten voor nieuwe reacties.