wachtwoord berichten
-
hallo,
ik heb op al mijn pagina’s en berichten een wachtwoord, omdat mijn content alleen voor bepaalde vrienden en familie is.
ik heb een aantal problemen:
– wanneer ik een wachtwoord op mijn bericht zet, dan is deze niet meer te zien bij ‘recente berichten’ op de homepage, terwijl ik dat wel wil. ik snap niet waarom dat niet kan, want als iemand op mijn site wil en het wachtwoord invoert, dan mag hij/zij verder alles zien, dus dan kan het blogbericht ook op de homepage in ‘recente berichten’
– ik wil mijn berichten die op de blogpagina komen graag als een blok. ik weet niet hoe ik het moet uitleggen maar ik heb nu 1 bericht geplaatst en deze komt op de blogpagina meteen al helemaal tevoorschijn, terwijl ik het graag in een blokje wil zodat mensen erop moeten klikken om het hele bericht te bekijken
– ik zou graag en wachtwoord voor de hele site willen, maar ik heb gezien dat ik dan moet betalen. maar zou dit misschien mijn eerste probleem kunnen verhelpen, omdat ik dan geen wachtwoord op mijn berichten hoef te zetten omdat deze dan sowieso al afgeschermd zijn? zodat ze dan dus ook in ‘recente berichten’ komen op mijn homepage? -
- Het onderwerp ‘wachtwoord berichten’ is gesloten voor nieuwe reacties.