wachtwoord kwijt en verandering van emailadres
-
Ik heb ongeveer 2 jaren geleden een blognaam ingevuld maar ik heb deze blog verder niet afgewerkt. Ik zou die nu willen afwerken maar ik ben het wachtwoord kwijt van mijn andere login (waar ik deze blog mee gemaakt heb). Ondertussen ben ik ook van provider veranderd en is mijn oud emailadres niet meer beschikbaar. Ik kan hier dus niet meer aan om mijn wachtwoord te resetten.
wie kan mij helpen? -
Je hebt geen blog adres gespecificeerd of geen reden opgegeven om deze post te maken toen je dit topic aanmaakte
Je website is niet gehost op WordPress.com, maar het is een WordPress.org zelf gehoste WordPress.org site. Wij kunnen alleen ondersteuning geven voor sites gehost op WordPress.com.
Hier kan je meer lezen over de verschillen tussen WordPress.com en WordPress.org.
Als je vergeten bent om je website link te plaatsen. Reageer hier dan op en laat ons je website link weten zodat we je verder kunnen helpen.
Dit is een geautomatiseerd bericht.
-
-
Het is niet mogelijk om een nieuw wachtwoord aan te vragen als je geen toegang meer hebt tot het oude e-mail adres.
Je kan een nieuwe blog starten via http://wordpress.com/signup
Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.
-
Maar dan kan ik niet dezelfde naam voor mijn blog gebruiken, want dan krijg ik het bericht dat deze blog al bestaat. En ik zou toch graag deze naam gebruiken… Is dat dan op een andere manier mogelijk?
lmiekes.wordpress.commet vriendelijke groet
Els -
Is er een andere mogelijkheid om alsnog dezelfde naam te gebruiken voor mijn blog?
met vriendelijke groet
Els
- Het onderwerp ‘wachtwoord kwijt en verandering van emailadres’ is gesloten voor nieuwe reacties.