wachtwoord pagina
-
Ik heb een pagina beveiligd met een wachtwoord, hoe kan wanneer de pagina geopend is deze weer sluiten beveiligen
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
-
Helaas, Ik heb de pagina verlaten maar hij sluit niet.
Het gaat om de pagina Ledenlijst daar heb ik een wachtwoord opgezet, hij opent dan netjes. Ik verlaat de website sluit dus gewoon af . Open ik daarna de website weer dan staat de ledenlijst nog steeds geopend. Door de cookies en de webbrowser gegevens te verwijderen is de ledenlijst weer voorzien het wachtwoord. -
Dit is normaal, omdat u bent ingelogd op je blog.
Ik stel voor om de verbinding te verbreken en vervolgens naar de pagina te gaan om te controleren of om een wachtwoord wordt gevraagd. -
Ik wou dat het waar was maar het is niet zo. Ik heb de verbinding van de site verbroken en de pagina staat nog steeds open. Maar dan ook alleen maar op die pc waar ik de pagina heb ontgrendeld met een wachtwoord. Ik ben bang dat de browser iets onthoud. Ik gebruik Google Chrome en ga daar ook nog ff kijken.
-
Een andere voorstelling : uw “history, cache, cookies” reinigen.
Of met een andere browser kijken hoe het eruit ziet ?
Is het mogelijk mij op de hoogte houden, als het niet gaat, geef ik u een adres naar het engelse team, met een speciale tag. -
Ook dat heb ik allemaal al gedaan, maar we moeten het probleem ook niet groter maken dan dat het is. Wanneer de ledenlijst is geopend is hij ook alleen maar geopend op de betrokken pc en niet op een ander, je moet hem daar dan ook nog steeds openen. Door de webgeschiedenis en de cookies te verwijderen is ledenlijst weer gesloten.
-
-
- Het onderwerp ‘wachtwoord pagina’ is gesloten voor nieuwe reacties.