Wanneer is de terugbetaling van 60 euro? / When is the repayment of 60 euros?
-
Dear Madam or Sir,
I would like to know when the repayment of 60 euros will take place. I cannot use the website and the associated email account because it was hijacked by someone else the same night. You can read the payment details below. The WordPress Account was deleted the same night and date.
Sincerely,
Ferdinand G. Beer
Geachte mevrouw of meneer,
Graag wil ik weten wanneer de terugbetaling plaats gaat vinden van 60 euro. Ik kan de website niet gebruiken het bijbehorende emailaccount omdat deze door iemand anders gelijk gekaapt was dezelfde nacht. Hieronder kunt u de betaalgegevens lezen. Dezelfde nacht en datum is het WordPress Account verwijderd.
Vriendelijke groet,
Ferdinand G. Beer
Zuivelpad 1
1221 CG Hilversum
The Netherlands
+31-616069961
(e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel)
(e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel)BEER F G
ZUIVELPAD 1
1221 CG HILVERSUMDe blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
As the site had been deleted on the same day, the payment had been refunded immediately. Please note that it might take up to 10 business days before the refund appear on your bank account.
- Het onderwerp ‘Wanneer is de terugbetaling van 60 euro? / When is the repayment of 60 euros?’ is gesloten voor nieuwe reacties.