Wat gaat er mis bij het publiceren ?

• Onbekend's avatar

Zo langzamerhand begin ik een probleem te krijgen met het publiceren van berichten. Zoals vandaag (30 dec. 2010: Koperwiek en co). Ik heb om circa 18:15 uur dit nieuwe bericht gepubliceerd. Dat bericht stond daarna keurig op mijn blog. Echter, 10 minuten later was het weer verdwenen. Dus nog maar eens “bijwerken” uitgevoerd.
    Weer stond het bericht op het blog. Wat schetst mijn verbazing? Weer een half uur later was het bericht opnieuw verdwenen, het stond deze keer zelfs weer in concept. Weer “publiceren” toegepast. Nu staat het bericht wel weer leesbaar op het blog. Maar voor hoelang? Moet ik elk kwartier kijken of een bericht nog wel aanwezig is?
    En ……., nee, het blog wordt NIET uit de cache geladen, die heb ik zoals altijd, eerst geleegd.
    Wat gaat hier mis ?. Het is namelijk niet de eerste keer. Maar de laatste dagen is het echt raak en moet ik bijna elke dag wel “bijwerken” voordat het log zichtbaar BLIJFT.

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Het wordt steeds gekker. Het is nu 20:30 uur. Het log (Koperwiek en co) is opnieuw VERDWENEN. Er is zelfs al op gereageerd maar dit log is dus weer ONZICHTBAAR.

• Onbekend's avatar

En raadt eens, hij staat opnieuw in CONCEPT.

• Het onderwerp ‘Wat gaat er mis bij het publiceren ?’ is gesloten voor nieuwe reacties.