Wat moet je doen als je een post wil weghalen (zonder mailadres)?
-
Hallo,
Een jaar geleden heb ik met mijn klasgenoten een nieuwssite gemaakt, Kopzorgen Magazine. Nu heb ik deze post gemaakt: https://kopzorgenmagazine.wordpress.com/2015/02/12/het-regent-anorexiaoproepen-op-twitter/, maar helaas heb ik de persoon (ICT-jurist Suzanne Hartholt, mijn zus) in het bericht niet om toestemming gevraagd en kan zij zich niet in haar citaten herkennen. Ze wil de blog/post graag verwijderd hebben, maar zowel ik als mijn klasgenoten hebben het wachtwoord van het gekoppelde e-mailadres niet meer. Ook hebben wij hier geen telefoonnummer aan gekoppeld (Wanneer je niet meer kan inloggen in g-mail kan het zijn dat er een reserve-mailadres is opgegeven waar het nieuwe wachtwoord kan worden toegestuurd. Als die persoon een telefoonnummer heeft opgegeven kan het zijn dat het nieuwe wachtwoord naar het telefoonnummer (dus niet het mailadres dat jullie kwijt zijn) wordt toegestuurd als hij/zij ‘wachtwoord vergeten’ aanklikt).
Verder heeft ook niemand van onze school een wachtwoord voor ons, omdat wij deze wachtwoorden zelf in beheer hebben.
Nu is mijn vraag dus: wat je moet doen als je een website wilt weghalen en je geen primair mailadres meer hebt?
Alvast hartelijk dank voor jullie hulp! Mail mij via (e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel)
Mathilde Hartholt
-
Je hebt geen blog adres gespecificeerd of geen reden opgegeven om deze post te maken toen je dit topic aanmaakte
Je website is niet gehost op WordPress.com, maar het is een WordPress.org zelf gehoste WordPress.org site. Wij kunnen alleen ondersteuning geven voor sites gehost op WordPress.com.
Hier kan je meer lezen over de verschillen tussen WordPress.com en WordPress.org.
Als je vergeten bent om je website link te plaatsen. Reageer hier dan op en laat ons je website link weten zodat we je verder kunnen helpen.
Dit is een geautomatiseerd bericht.
-
Ik wil deze post graag verwijderen, weet iemand hoe? https://nl.forums.wordpress.com/topic/wat-moet-je-doen-als-je-een-post-wil-weghalen-zonder-mailadres?replies=3
- Het onderwerp ‘Wat moet je doen als je een post wil weghalen (zonder mailadres)?’ is gesloten voor nieuwe reacties.