Webhosting voor een grote webshop
-
Hallo,
Ik ben aan het researchen voor mijn webshop die ik nog moet gaan maken. Het betreft een webshop op grote schaal en hoop hierbij na een gedegen opstart periode zo’n 100 000 bezoekers per maand te hebben. Aangezien de vele foto’s die op de webshop komen te staan van een heel breed assortiment aan producten zal ik ook veel data gaan gebruiken.
Ik heb een aantal vragen waar ik graag een antwoord op zou willen hebben:Wordpress.com host mijn website dus een externe hosting via bijvoorbeeld SiteGround is niet nodig?
Is het wordpress eCommerce pakket voldoende voor een webshop van grote schaal met veel bezoekers en dataload, en is de load tijd van de website hierbij nogsteeds super snel?
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Ricardo -
Als je gebruik maakt van WordPress.com heb je SiteGround inderdaad niet nodig. Het WordPress.com e-commerce abonnement is uiteraard voldoende om een grote webwinkel te draaien. Mocht je meer vragen hebben, kunt je oog graag contact met ons via ons pre-sales chat via https://wordpress.com/help/contact opnemen.
- Het onderwerp ‘Webhosting voor een grote webshop’ is gesloten voor nieuwe reacties.