weblog overzetten
-
ik wil een deel van mijn weblog vedwalen.wordpress.com overzetten naar een ander weblog. Ik heb een nieuw weblog aangemaakt (bij mijn reeds bestaand weblog). Ik heb mijn inhoud van minn bestaande weblog geexporteerd en geimporteerd in mijn nieuwe weblog, maar: de laatste zes maanden zijn niet meegekomen, de afbeeldingen zijn niet meegekomen, verder zijn accenten veranderd in codes en evenzo het euroteken.
Wat kan ik doen om te voorkomen dat ik de rest handmatig moet doen?De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Wat is het adres van je nieuwe blog? en welk deel van de ‘verdwalen’ blog wil je overzetten?
-
Het adres van mijn nieuwe blog is semperaliquidnoviafricamadferre.wordpress.com.
Mijn intentie is om de gehele inhoud van mijn ‘verdwalen’ blog te kopieren naar de nieuwe blog. Deze nieuwe blog wil ik opzoekbaar laten zijn door zoekmachines. Uit die nieuwe blog kan ik dan de artikelen halen die ik daar niet in wil hebben.
Wanneer je alles kunt kopieren naar mijn nieuwe blog (inclusief afbeeldingen en de laatste zes maanden) dan zou dat heel mooi zijn. Dan kan ik de berichten die niet in de categorie ‘Afrika’ vallen er zelf uithalen. -
Ik heb de inhoud van je ‘verdwalen’ blog overgezet naar ‘semperaliquidnoviafricamadferre’.
Mochten er nog vragen zijn dan hoor ik dat graag :)
-
Bedankt! De artikelen zijn allemaal over gekomen. De fotos die stammen uit het Sanoma-tijdperk zijn niet overgekomen. Dit was ook het geval bij de vehuizing van Snoma naar WordPress. Toen heb ik alle foto’s er handmatig bij gezet. Ik denk dat die handeling nu ook weer moet gebeuren. :-( . Gelukkig hebben we de foto’s nog.
-
-
Het kan zijn dat je wat berichten opnieuw moet verwijderen omdat ik de import nogmaals moest draaien om afbeeldingen geimporteerd te krijgen.
Hopelijk staat alles er nu goed in, mocht je ergens iets missen dan hoor ik dat graag.
Excuses voor het ongemak.
-
Bedankt voor al je moeite, maar helaas de foto’s uit het Sanoma-tijdperk staan er nog steeds niet in. Op de plaats van de foto’s staat een blauw vierkantje met een vraagteken. Wanneer ik daar op klik krijg ik een pagina met een Sanoma-mededeling over het overzetten van je weblog. Bij een paar foto’s heb ik een onderschrift, ik heb bij een snelle loop door de artikelen wel een paar keer onderschriften gezien.
-
De meeste foto’s konden we terughalen, maar enkele niet meer.
Gelukkig zijn er nog veel blog berichten die getroffen zijn, je kan ze vinden op https://verdwalen.wordpress.com/wp-admin/edit.php?s=weblog.nl%2Ffiles&post_status=all&post_type=post&action=-1&m=0&cat=0&paged=1&mode=list&action2=-1 en https://verdwalen.wordpress.com/wp-admin/edit.php?s=weblog.nl%2Ffiles&post_status=all&post_type=post&action=-1&m=0&cat=0&paged=2&mode=list&action2=-1
Als je de foto’s nog hebt dan kan je deze handmatig terugzetten. Verwijder ook gerust de blog berichten die je niet meer wilt hebben.
Bedankt!
- Het onderwerp ‘weblog overzetten’ is gesloten voor nieuwe reacties.