Webshop maken

• Onbekend's avatar

Hoi WordPress! Ik ben net bij jullie aangemeld en heb een vraag over het bouwen van mijn webshop. Ik zit nu in een gratis abonnement, maar ik zie dat ik eigenlijk alleen maar een blog heb en dat er kortgezegd niet meer mogelijk is dan blog posts maken.

Moet ik dus een betaald abonnement nemen voor ik kan beginnen met het bouwen van de webshop?
    En zo ja, is het ook mogelijk om dit in maandelijkse termijnen te betalen? En wat als jullie functies niet aan mijn verwachtingen/eisen voldoen? Dan heb ik wel voor een jaar vooruit betaald..

Ik hoor het graag!
    Vriendelijke groetjes,
    Ryanne

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Hoi Ryanne,

Sorry dat ik zo laat reageer maar ik zie je topic nu pas.

Als je een webwinkel wilt opzetten in WordPress heb je de (gratis) plugin Woocommerce nodig.
    Die functioneert heel goed en is vrijwel compleet.

Het kan voorkomen dat deze plugin je layout niet weergeeft zoals je dat graag zou zien maar dat heeft vaak met de keuze van je Thema te maken.

Als je zoekt tussen de (gratis) thema’s die WordPress te bieden heeft kun je het beste als zoekcriterium webshop of e-commerce aanvinken.

Installeer met een gerust geweten Woocommerce en kijk goed hoe je alles kunt configureren.

Ik heb ook een webwinkel in woocommerce en die functioneert heel goed.

Succes!

Rini

• Het onderwerp ‘Webshop maken’ is gesloten voor nieuwe reacties.