website cobyraes.nl gecrasht
-
Ik ben de gebruiker van deze website als kunstschilder.
Mijn schoonzoon Lucas Herfst heeft de website gemaakt.
Bij het bewerken van een tweede domeinnaam: als tweede ingang voor fotografie, is het gistermiddag plotseling mis gegaan. (Domeinnaam raesinbeeld.nl) Ondanks de grootste in acht genomen voorzichtigheid volgens de handleidingen, kent WordPress mijn website niet meer.
Ik ben niet de beheerder van de website , dat is Lucas Herfst. We zijn geen professionele websitebouwers. Lucas heeft het zich wel eigen gemaakt en meerdere websites gebouwd.
Ik hoop dat ik hem met mijn hulpvraag niet voor de voeten loop, want ik kan deze link -lees ik- maar één keer gebruiken. En dit is al de tweede keer.
Het komt door mijn angst dat mijn website niet meer terug te halen is. Hij is niet meer bekend bij WordPress, maak ik op uit mijn zoekpogingen.
Ik neem aan dat Lucas zich binnenkort ook bij meldt.
Mijn vraag is allereerst: hoe krijg ik mijn website weer terug?Self-declared URL: https://web0085.zxcs.nl
Jetpack: Unknown
WP.com: UnknownDe blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
- Het onderwerp ‘website cobyraes.nl gecrasht’ is gesloten voor nieuwe reacties.