Website niet zichtbaar
-
Hallo,
Wie kan mij helpen. Ik zit met het volgende probleem.
Ik heb een website voor een klant gemaakt, webhosting Antagonist, maar de klant kan de ene keer de site wel zien en de andere keer krijgt ze een wit scherm. Inlogscherm ziet ze wel, en kan wel gewoon inloggen. Het gekke is, dat bij mij de site het wel doet (op alle apparaten en browsers). Zelf gebruikt ze een windows machine, browser Chrome (maar ook in firefox en IE is het scherm bij haar wit). Vervolgens heeft ze zelf bij anderen gevraagd of die de site wel zien, enkelen daarvan zien ook een wit scherm. Hetzelfde heb ik ook gedaan, en bij die personen is de site wel zichtbaar.
Toch maar even Antagonist gevraagd of die misschien weten waar het probleem zit, maar die geven aan dat er niets mis is en ook bij hun is de site zichtbaar. Toen heb ik toch wat dingen aangepast (wat cache instellingen veranderd, PHP versie aangepast enz.). Toen ze na het weekend weer keek, kon ze de site weer zien. Probleem opgelost dacht ik. Maar, na twee weken weer hetzelfde, blank scherm. Ik heb al aardig wat WP sites gemaakt, maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.
Klant wordt nu behoorlijk pissig, en ik weet niet meer waar ik het probleem moet zoeken. Iemand hier enig idee?
website: http://www.jpdpersoneelsdiensten.nl/
vriendelijke groet,
Alain -
Je hebt geen blog adres gespecificeerd of geen reden opgegeven om deze post te maken toen je dit topic aanmaakte
Je website is niet gehost op WordPress.com, maar het is een WordPress.org zelf gehoste WordPress.org site. Wij kunnen alleen ondersteuning geven voor sites gehost op WordPress.com.
Hier kan je meer lezen over de verschillen tussen WordPress.com en WordPress.org.
Als je vergeten bent om je website link te plaatsen. Reageer hier dan op en laat ons je website link weten zodat we je verder kunnen helpen.
Dit is een geautomatiseerd bericht.
- Het onderwerp ‘Website niet zichtbaar’ is gesloten voor nieuwe reacties.