website van wordpress overzetten naar bestaande domeinnaam, hosting van wordpress aanschaffen; hoe werkt dit?
-
beste mensen van wordpress,
Onze huidige website bij een andere provider voldoet niet.
We hebben nu via wordpress een geheel nieuwe website gemaakt.
We willen via jullie ‘gehost’ worden (als dat het goede woord is..?) en de nieuwe wordpresswebsite de huidige domeinnaam geven.Ik heb wel gezocht op internet, maar eerlijk gezegd snap ik er allemaal niets van.
Ik dacht dat het simpel was: dat ik een code door moest geven aan jullie, maar zo simpel lijkt het nu toch niet te zijn?en als we dit in werking stellen:
hoe lang is de website dan offline? Moeten we dan ook daarna nog alle linken bijwerken?De nieuw gemaakte website heet: kapeleindhoven.wordpress.com
De domein naam is: https://kapel-eindhoven.nl . Het is belangrijk voor ons deze website naam precies zo te kunnen houden.En nog een vraag over de pakketten:
Ik vind daarover dit:
mogelijkheden over personal en premium (hosting?).
Maar ook dit:
M, S of XS pakketten om je domeinnaam te gebruiken>
Eerlijk gezegd begrijp ik niet wat de verschillen zijn, waar ik uit moet kiezen. Wij hebben een kleine website en hebben aan 10 emailadressen genoeg. We gebruiken het gratis thema Gazette en geen plugins. Dan zou ik dus denken te kiezen voor XS. Maar wat betekent dan het plaatje over personal/premium etc wat ik hierboven geplaatst heb?
En wat zijn de mogelijkheden als we nog een andere domeinnaam (tweede website) hierbij onder zouden willen brengen?
Ik hoop dat u me kunt helpen. Ben zo blij met onze nieuwe website, maar nu nog de domeinnaam overzetten….
Bij voorbaat dank voor uw antwoord,
Met vriendelijke groet,
Els Maas
- Het onderwerp ‘website van wordpress overzetten naar bestaande domeinnaam, hosting van wordpress aanschaffen; hoe werkt dit?’ is gesloten voor nieuwe reacties.