website verloren

• Onbekend's avatar

Beste heer / mevrouw,

Mijn website die ik gebouwd heb in WordPress (template Femto van Themeforest) is twee jaar geleden verloren gegaan omdat mijn web host gestopt was en ik geen copy had van de website.

Nou probeer ik in te loggen op mijn WordPress account met mijn oude gegevens maar dit lukt. Of de gegevens zijn niet correct of het lukt niet omdat het mail adres gelinkt was aan de website die niet meer bestaat. Wanneer ik mijn gebruikersnaam sannestout invoer om een mail met mijn wachtwoord te ontvangen dan krijg ik niks.

Mijn eerste vraag als het mij lukt om te achterhalen wat mijn inlog gegevens zijn vind ik dan in de WordPress omgeving de structuur van mijn website terug? Als dit niet het geval is dan heeft het ook geen nut om dit verder te proberen te achterhalen en beginnen we weer van voor af aan.

Mocht ik in mijn oude WordPress omgeving de structuur van mijn website terug vinden dan zou dit ene enorme hulp zijn wand ik heb hier weken aan gewerkt!

Gegevens die ik tot mijn beschikking heb zijn :

Uw advies word enorm gewaardeerd!

MvG,

Sanne Stoutenbeek

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Beste,

ik heb onlangs mijn domeinnaam aangepast waarbij mijn WordPress site verloren is gegaan en ik nu met de standaard WordPress wederom opnieuw moet beginnen. Mijn andere WordPress is niet meer toegankelijk en ook ik heb geen idee hoe ik deze weer terug kan krijgen.

Iemand een idee?

• Onbekend's avatar

Hi Jaypee,

Mocht het je lukken om in te loggen op je voorgaande wordpress zou je dan je website terug vinden? Het is toch vreemd dat we niet meer toegang kunnen hebben tot krijgen tot onze wordpress omgeving?

Best,

Sanne

• Het onderwerp ‘website verloren’ is gesloten voor nieuwe reacties.