website verwijderd en domein verhuizen
-
Ik heb mijn abonnement stopgezet zowel het premium pakket als het domein pakket. Dit verloopt pas in augustus 2021. Ik heb een nieuw hosting pakket bij een andere partij (antagonist) en wil graag mijn domein verhuizen. Helaas kan ik nergens in wordpress vinden hoe ik dit kan verhuizen, omdat ik alles verwijderd heb.
Domeinnaam: http://www.felttoremember.com
Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Ik hoor het graag!
-
Graag contact via help@wordpress.com opnemen, om het domein te herstellen, zo dat je het domein kunt verhuizen.
-
Dag Niels,
Hartelijk dank voor je antwoord op mijn vraag.
Ik heb al contact opgenomen met help@wordpress.com
Maar helaas heb ik tot op heden nog steeds geen antwoord…Zou jij mij verder kunnen en willen helpen?
Je kan me het beste bereiken door te mailen naar: (e-mail alleen zichtbaar voor moderators en personeel)Dat zou namelijk super fijn zijn!
Ik hoor het graag van je,
Met vriendelijke groet,
Feltmakers
Gianni – Graphic Designer
-
Hoi Gianni,
Ik zie dat mijn collega al op je e-mail gereageerd heeft. Om veiligheidsredenen, is het beter dit geval via email te behandelen. Ik zag ook dat je ons de toegang naar de site gestuurd hebt. Ga a.j.b. nooit een gegevens online versturen en meteen je wachtwoord veranderen omdat het mogelijk was dat iemand anders je bericht meegelezen had en nu over het wachtwoord van je site beschikt.
- Het onderwerp ‘website verwijderd en domein verhuizen’ is gesloten voor nieuwe reacties.