Weergave probleem al enkele weken
-
Ik heb al een aantal weken dat mijn weergave het niet goed doet. Zoals te zien is op http://anitabozelie.wordpress.com plaatst hij de originele zijbalk helemaal onderaan de pagina. Als je een artikel opent, dan doet hij het wel gewoon goed en plaatst hij de zijbalk op de normale plek. Dit probleem is er sinds begin deze maand.
Ik heb al vanalles geprobeerd. De Widgets die er in kunnen heb ik verwijderd(en ook weer toegevoegd want er gebeurde niets), de langste tags heb ik geknipt en verder schuift hij zelf de te lange zinnen door naar de volgende regel.
Te grote plaatjes kunnen het ook niet zijn, want de plaatjes die ik heb op de ‘frontpage’ zijn maar 75px…
Dus…Mijn vraag…heeft iemand anders nog oplossingen hiervoor? Kampen nog meer mensen met dit probleem en/of kan ik deze vraag beter stellen aan wordpress zelf?
Alvast bedankt en ik hoor het graag!
Groetjes Anita
-
je kan beter je vragen op het engelstalige forum van wordpress posten, hier word toch haast nooit gereageerd.
-
- Het onderwerp ‘Weergave probleem al enkele weken’ is gesloten voor nieuwe reacties.