wijzigen abonnenment

• Onbekend's avatar

Beste lezer,

Op 16 oktober heb ik mijn gratis wordpress account naar het ‘personal’ abonnement omgezet. Om een plugin te kunnen installeren heb ik mijn abonnement vandaag, 28 november, verhoogd naar het ‘premium’ account. Helaas had ik de mogelijkheden van dit abonnement verkeerd gelezen en zag dat hiervoor het business abonnement nodig is. Direct heb ik de aankoop geannuleerd. Dat is ook goed gegaan, ik heb het betaalde bedrag direct teruggekregen.
    Nu ben ik echter ook de mogelijkheden voor het ‘personal’ abonnement kwijt. Hiervoor heb ik wel betaald en geen restitutie gekregen. Dat begrijp ik niet en ik wil graag weten hoe dat opgelost kan worden zonder nogmaals 48,- te betalen. Dit heb ik immers op 16 oktober al betaald.

Graag ontvang ik uw reactie.

Vriendelijke groet,

Laura van Gaans

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Excuses voor het ongemak! Ik heb net je personal plan weer terug gezet en om het ongemak te compenseren gratis om drie manden verlengd. Mocht je nog vragen hebben, dan hor ik het graag!

Groet Niels

• Het onderwerp ‘wijzigen abonnenment’ is gesloten voor nieuwe reacties.