wijziging domeinnaam
-
Hallo,
Ik wil graag een schrijversblog openen bij worldpress.com. Nu heb ik al een naam ingevuld maar nog niet geactiveerd. Dat komt omdat ik een andere domeinnaam wil kiezen.
Ik hoop dat dit mogelijk is. een andere vraag is of ik nog kan kiezen of ik mijn domeinnaam bij een andere organisatie kan onderbrengen.Voor de rest wil ik wel gebruik maken van mijn blog via jullie organisatie. -
Je kunt je domeinnaam bij WordPress.com of bij een ander partij registreren. Beide opties werken zonder problemen. Mocht je een *.nl of een *.be domein willen registreren, moet dit bij een ander partij, omdat WordPress.com niet geautoriseerd is deze domeinen te registreren.
W.b. je andere vraag, je kunt een domein binnen 96 uur wijzigen of opzeggen en je krijgt het bedrag voor je domein teruggestort.
-
Ik wil graag mijn domeinnaam wijzigen maar weet niet hoe ik dit moet doen
ik wil graag een aparte nl, domein aanmaken bij een andere partner en deze meenemen naar jullie site.
Graag hoor ik een spoedig antwoord -
Ik heb inmiddels een domeinnaam geregistreerd. (inekesblog.nl)
kunt u mij vertellen wat de vervolgstappen zijn? -
Mocht je gebruik van WordPress.com willen maken, kun je je domeinnaam aan je WordPress.com site koppelen zoals op https://en.support.wordpress.com/map-existing-domain/ uitgelegd.
- Het onderwerp ‘wijziging domeinnaam’ is gesloten voor nieuwe reacties.