Wijziging van blog-titel op afbeelding

• Onbekend's avatar

Ik stel mijn vraag in de Ned.Tl. want in het Engels kan ik dit niet.
    Die titel op de afbeelding wil ik niet in het midden hebben maar onder op de afbeelding. Hoe krijg ik dat gedaan? Het is de Hemingway afbeelding.
    Helaas kan ik die afbeelding hier niet tonen als bijlage.
    Dat vind ik erg onhandig. Graag wacht ik op uw reactie. Anton Doove.

De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).

• Onbekend's avatar

Hoe kan ik hier een vraag stellen met bijlage ter toelichting?
    Deze vraag wordt gesteld door Anton Doove. Welke code boven dit veld is hiertoe bruikbaar?
    Ik dank u voor de reacties en ik groet u vriendelijk.
    Anton Doove

• Onbekend's avatar

Hello,
    Het zal niet nodig zijn Anton Doove :-)
    Ik heb zelf die thema gebruikt. Ik moet het weer even opzoeken. Ik weet wat u bedoeld.
    Ik zoek het op en komt later. Zeker niet meer vandaag. Een beetje geduld.
    Tot ziens. :-)

• Onbekend's avatar

Beste Brindille33. Het is prima. Ik wacht wel.
    Morgen dien ik toch eerst boodschappen te doen op de fiets.
    Bij terugkomst thuis zie ik dan je reactie wel,dus dat komt wel goed.
    Tot morgen dan maar. Ik groet je vriendelijk.
    Anton Doove

• Onbekend's avatar

Goede dinsdag Anton Doove,
    Om de titel in het midden van de afbeelding te verwijderen, gaat u naar aanpassen -> site-identiteit en verwijderen het vinkje uit het vakje: Titel tonen …..
    Ik trek uw aandacht op het feit dat de publicatiemail dat de abonnees niet met een adress van uw blog : Anton Doove, alleen WordPress.com zullen ontvangen.
    Het is aan u om te weten of het voor u zo goed is. :-)

• Onbekend's avatar

Beste Brindille33 Eerst nu kan ik reageren en verneem
    graag wat je bedoelt met deze zin die hieronder staat.
    “Ik trek uw aandacht op het feit dat de publicatiemail dat de abonnees niet met een adress van uw blog : Anton Doove, alleen WordPress.com zullen ontvangen”.
    Helaas heb ik deze zin niet goed begrepen.
    Kun je dit nog nader uitleggen? Zover ben ik nog niet.
    Ik ben al blij als ik die thema-afbeelding van Hemingway kan wijzigen, zodat titel-tekst niet de afbeelding blokkeert.
    Misschien kan dit door een kleinere lettergrootte onder op de afbeelding.
    Graag verneem ik of dat kan,want dat weet ik niet,dus vragen is beter.
    Ik groet je vriendelijk. Anton Doove

• Onbekend's avatar

Goede avond Anton Doove,
    Ik heb het in feit niet goed uitgelegd voor wat ik bedoelde en wat ik voor mijzelf heb ontdekt.
    Ik wou erop wijzen dat wanneer abonnees de e-mailmelding ontvangen bij het publiceren van een artikel op uw blog of site met dit thema, zullen ze als afzender WordPress.com zien en niet uw naam.
    Persoonlijk heb ik het niet meteen beseft en een tijdje hetzelfde thema behouden.
    Ik hoop dat het voor u duidelijker is ?

• Onbekend's avatar

Beste Brindille 33 Kun jij mij dan beschrijven hoe ik het dan kan wijzigen? Dat wil ik dan wel graag weten.
    Uiteraard wil ik wel graag zien dat ik die afzender ben i.p.v. WP.com om onnodige verwarring te voorkomen.
    Ondertussen heb ik wel de titel uit de afbeelding kunnen verwijderen.
    Die titel blokkeerde de mooie afbeelding van het Hemingway-thema.
    Ik vond dat echt zonde. Die titel hoort onder op die afbeelding te staan.
    Helaas blijkt dat niet te kunnen,maar wellicht weet jij wel meer hierover.
    Met dat mooie landschap van dat thema,wil ik graag mijn blog openen.
    Jammer dat de titel dit landschap grotendeels blokkeert. Dat is lelijk.
    Hoe kan ik mijn blog voorzien van die landschaps-afbeelding met titel onder op de afbeelding?
    Ik zie hier geen bijlage-optie bij dit tekstveld,anders kon ik je tonen wat ik
    bedoel met die thema-afbeelding. Een concept opslaan lukte nog niet.
    Hopelijk weet jij de oplossing en begrijp je wat ik bedoel.
    Graag wacht ik op je reactie en ik groet je vriendelijk.
    Anton Doove

• Onbekend's avatar

Goede middag Anton Doove,
    Voor wat betreft de thema zonder een titel in het middel van het beeld, heb ik het weer geprobeert om mijn testblog hieronder :
    https://filastuces.wordpress.com/
    Voor wat betreft het veranderen van de plaatsing van de titel is de thema zo gebouwd door grafische ontwerpers van WordPress.com
    Dit voor een free optie zoals bij mij.
    Voor wat betreft wat u mij wil tonen, kunt u gebruik maken van een schermopname via uw pc of uw laptob, tablet, mobiel, daar het op een afbeeldingen free host te vinden via google en hier de link plaatsen als het nodig is.
    Ten laatste voor de e-mails heb ik geen oplossing. Alléén over te gaan naar een andere thema.
    Op mijn eigen blog of site, kunt u zien dat brindille33 niet duidelijk zichtbaar is. Ik had mijn blogsidentificatie verwijdert(brindille33) en zo ondekte ik hoe het eruit zag in de mails met het publiceren van een artikelen.

Ik hoop dat mijn antwoorden een beetje hulp brengt.

• Onbekend's avatar

Beste Brindille33 Je blog ziet er prima uit met thema-
    afbeelding van Hemingway. Onder die afbeelding zag ik een zwarte balk.
    Dit wil ik ook wel onder de afbeelding hebben,want in die balk zou ik dan de gewenste blog-titel kunnen schrijven met witte tekstkleur.
    Misschien is die balk ook in een andere kleur mogelijk,want zwart vind ik erg somber onder die mooie afbeelding.
    Voor de blog over Levenservaringen van mijn vrouw en mijzelf kies ik toch
    liever voor een vrolijker kleur van die balk als dat zou kunnen. Ik verneem van jou graag of dat kan en hoe ik dat realiseer.
    Je reactie zie ik wel in je beschikbare tijd en ik groet je vriendelijk.
    Anton Doove

• Onbekend's avatar

Goede avond,
    De hierboven aangeduide blog is een test blog. Niets anders. :-)
    Voor wat betreft de vragen die u stelt met betrekking tot de thema Hemingway, is het niet mogelijk onder de optie free.
    De volledige beschrijving van elk optie, inclusief gratis WordPress.com, wordt hier weergegeven:
    https://fr.wordpress.com/pricing/
    U kan wel de lay-out van een thema te verbeteren met de keuze naar css over te gaan.
    De css zit in de premium optie.
    Over css kan ik u niet helpen. Misschien iemand anders ?
    Goede w.e.

• Onbekend's avatar

Beste Brindille 33.Helaas ga ik WordPress.com weer verlaten,want het werkt mij veel te ingewikkeld.
    Hierdoor kreeg ik mijn blog nog steeds niet ingevoerd in WP.com.
    Daarom kies ik maar liever voor een andere blog die ook gratis is.
    Toch dank ik je voor je reacties en ik groet je vriendelijk.

Anton Doove.

• Onbekend's avatar

Hello Anton Doove,
    Er bestaan in gratis zoveel voorstellingen waarvan er één u kan vinden die overeenkomt met uw behoeften.

Voor het invoeren in wp.com, is het mogelijk een ander onderwerp et maken ?
    Het zou zondig zijn om WordPress te verlaten. Dat blijft natuurlijk een persoonlijke keuze. :-)
    Goede zaterdag.

• Het onderwerp ‘Wijziging van blog-titel op afbeelding’ is gesloten voor nieuwe reacties.