wilde plannen???
-
Tja,daar gaat ie dan de aftrap van mijn nieuwe blog. Zoals de titel al aangeeft ” wilde plannen” ik heb er genoeg van die plannen.
Ik zal eerst even vertellen waarom ik dit blog ben gestart,ik volg al een hele tijd iemand,en die iemand is Alowieke. Zij heeft alle schepen achter zich verbrand en woont nu in een woon wagen en heeft weinig bezittingen,ze leeft erg sober,tuiniers een beetje en maakt ook wilde plannen die zoals het er nu uit ziet nog gaan uitkomen ook. Ze werkt erg inspirerend op mij. Ik loop al jaren met dezelfde ideeën, alleen laat de uitvoering nogal op zich wachten. Er zijn zoveel onzekerheden voor mij,zoals waar ga ik wonen doe ik mijn kinderen en echtgenote niet te kort als ik mijn plannen tot uitvoer breng en misschien nog wel het grootste obstakel,kan ik het wel. Leven zonder al die luxe,zonder alles maar te kopen waarvan ik denk dat ik het ” nodig” heb. En dan nog,je mag hier in ons bekrompen kikkerlandje niet zomaar ergens gaan wonen. Want als je in een woonwagen gaat wonen op een stukje land dan ben je in een keer dak/thuisloos en dit heeft dan weer gevolgen voor allerlei officiële instanties,die je dan in een keer niet meer kunnen vinden en je dan ook allerlei dingen gaan ontnemen waar je als inwoner van dit land recht op hebt of toe verplicht bent,denk maar aan de verplichte ziekte kosten.
De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Mijn aandacht heb je gevangen met zo’n opener.
Ik druk alvast op de volg-knop, wens je veel plezier met de start van he nieuwe blog…◔͜͡◔
- Het onderwerp ‘wilde plannen???’ is gesloten voor nieuwe reacties.