wisselende costom image
-
Ik zou graag een wisselnde kop plaatje hebben.
Is dat mogelijk?De blog waarbij ik hulp nodig heb is (alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers).
-
Je huidige ‘thema’ ondersteund geen wisselend kop plaatje. Lees hier meer over de functies van je huidige thema.
Kijk anders gerust even op deze pagina om andere thema’s te vinden die dit wel ondersteunen (bijvoorbeeld ‘Twenty Eleven‘)
Vervolgens kan je via ‘Appearance’ -> ‘Header’ in the dashboard meerdere kop plaatjes uploaden.
-
hey,
als ik op voorbeeld klik bij verschillende thema’s dan komt mijn huidige plaatje niet mee.
Vreemd? of moet ik dat opnieuw instellen naderhand -
-
Oke, maar dat verklaart! Kun je ook op overige pagina’s zo wisselende weergave doen?
-
Dit kan doormiddel van een ‘Featured Image’. Deze box staat rechtonder wanneer je een pagina of post bewerkt. Bekijk deze handleiding om te leren hoe je dit kan instellen.
-
-
twenty eleven was een goede tip! daar kun je gratis heel veel dingen persoonlijk maken! bedankt hiervoor…
nog een vraag die rest, kun je ook weer foto’s verwijderen? (zie na instellen dat een foto namelijk heel wazig is)
-
-
helemaal gelukt! dan rest mij nog 1 vraag.. is er een tijd in te stellen hoevaak hij verwisseld van plaatje. of het alleen mogelijk dat het plaatje wisselt zodra je van pagina veranderd?
-
- Het onderwerp ‘wisselende costom image’ is gesloten voor nieuwe reacties.